Conversa:Spanish Benevolent Society

Os contidos da páxina non están dispoñibles noutras linguas.
Na Galipedia, a Wikipedia en galego.

Untitled[editar a fonte]

Buenas! Soy hijo de inmigrantes gallegos y he vivido mucho tiempo en West Village. Lamentablemente ya no hablo el galego, y me duele, pero voy a hacer todo lo posible por facilitar este episodio tan bueno de la historia de Galicia en la Galipedia.

Gracias por haber traducido el artículo de Little Spain. En este tengo una duda: voy a crear La Nacional, el nombre con el que los emigrantes llamaban la Spanish Benevolent Society, y se puede redireccionar directamente al artículo de la SBS. Saludos! --Lolox76 11:36, 16 de xaneiro de 2011 (UTC)

  • Ola, Lolox76. Non se pode facer o que estás a facer ti: crear artigos noutra lingua e pedir despois que chos traduzan. O usuario Vilachán tivo a extrema xentileza de traducirche o Little Spain, e unha vez pasa, pero dous é un abuso. Procedo ao borrado. Se queres crear artigos na Galipedia, deben ser en galego, para o cal existen multitudes de ferramentas de axuda: gramática, dicionario e mesmo tradutores en liña, que por suposto deixan un texto ao que lle cumprirá despois un repaso xeral. Supoño que o entendes. Un saúdo. --Atobar (conversa comigo) 12:00, 16 de xaneiro de 2011 (UTC)
    • Por supuesto, Atobar, trataré de utilizar el traductor en línea para facilitar al máximo la tarea, si te parece bien. Gracias y disculpa. --Lolox76 15:11, 16 de xaneiro de 2011 (UTC)