Conversa:Trabado, Degaña

Os contidos da páxina non están dispoñibles noutras linguas.
Na Galipedia, a Wikipedia en galego.

Untitled[editar a fonte]

La lengua que se habla por los tixileiros de las parroquias de Sisterna y Tablado (no Trabado) se encuadra plenamente dentro del asturiano occidental, diferenciandose de la lengua hablada en Degaña solamente por utilizar el sonido cacuminal representado por "d" en lugar del sonido "ts" utilizado en Degaña. Vease el único estudio llevado a cabo por Joseph A. Fernandez "El habla de Sisterna" que residió en la zona durante cuatro o cinco meses en el año 1.952.

El nombre de la parroquia es o bien "Trabau" en el bable de los tixileiros, o bien Tablado en castellano pero nunca "Trabado" como se escribe en el articulo. Esto nos da una idea del conocimiento de la zona del autor del articulo

Un tixileiro

  • Pódese discutir se o topónimo é correcto ou non ou sobre se é fala de transición ou non. Tes razón en que o autor do artigo non coñece persoalmente a zona, agora ben o topónimo e a caracterización como fala de transición están tomado de Xoán Babarro González (Galego de Asturias), autor que si coñece a zona. Creo que o que falla é que non temos un artigo sobre o tixileiro, se o podes facer ti sería un avance, mesmo podes facelo en tixileiro, xa o traducirei.--Rocastelo(fálame aquí) 18:31, 17 xullo 2006 (UTC)