Conversa:Fan

Na Galipedia, a Wikipedia en galego.
Saltar ata a navegación Saltar á procura

Untitled[editar a fonte]

Olá, realmente um «afeccionado» é o mesmo que um «fan»? Eu não vejo isso tão claro. Creo que podo ser um «afeccionado» da leitura, mas não um «fan», podo ser um afeccionado do Deportivo (se gosto de ver os jogos dessa equipa e ir ocasionalmente ao estádio) e podo ser un «fan» do Deportivo (se estou numa penha vou todos os domingos ao estádio etc.). Resumindo, que penso que hai um pequeno matiz de grau, entre o que é un «afeccionado» e um «fan». Quando falamos do fenómeno «fan» já sabemos que estamos a falar de algo que não são simples «afeccionados» a algo, comporta algo mais. (Autor da entrada original como «Fan»)

  • Concordo, tal como está agora non responde á definición do que é un afeccionado, senón dun fan que varía no matiz (moi afeccionado e con paixón) por algo procede de fanatic--RNC 10:47, 29 marzo 2009 (UTC)
  • De acordo, grazas por facerme caer da burra... Devolvo a entrada ao nome orixinal. Saúdos! --Toliño Fala aquí comigo 10:52, 29 marzo 2009 (UTC)
  • Non sei se se podería substituir por seareiro (é só unha opinión)--Xas (fálame) 11:22, 29 marzo 2009 (UTC)
  • Para mim seareiro tem mais a ver com os desportos. Seareiro do Celta, do Depor, etc. Não sei se se pode ser seareiro de Star Trek? (Autor da entrada original como «Fan»)