Conversa:Dastmen

Os contidos da páxina non están dispoñibles noutras linguas.
Na Galipedia, a Wikipedia en galego.

Untitled[editar a fonte]

Existe realmente esta lingua artificial?. Mirei en google e só a vin referenciada en wikipedias e outros sitios wiki. Quizais sexa un deses artigos para poñer a proba a credibilidade da Wikipedia pero non teño coñecementos suficientes para poder afirmar que non existe.--Miñato 17:39, 5 decembro 2006 (UTC)

Mirando máis atopei que o artigo foi borrado na wikipedia inglesa:[1]--Miñato 17:44, 5 decembro 2006 (UTC)

Tamén foi eliminado en alemán. Hai un sitio web rexistrado a nome de Juan M Jimenez Noguera (non ten porque ser o verdadeiro nome do propietario do web) que redirixe a sapo.pt Semella que foi borrado por diversos motivos: irrelevancia, autopromoción, etc. Un cordial saúdo. --Prevert(talk) 17:55, 5 decembro 2006 (UTC)




En la actualidad, el Dastmen posee su propia página web oficial (www.dastmen.com) sin desvío a ningún subdominio donde los 184 miembros de la comunidad (entre miembros vía internet de tres países)que poco a poco ha ido surgiendo (aficionados a la lingüística, idiomas artificiales, y sobre todo, del Dastmen) pueden compartir esa afición, divulgar y mejorar la lengua dástmea que desde el año 2005 fue completada, con un léxico de más de 350.000 palabras.

Que aparezca en diversas páginas de wikipedia, en distintas lenguas, me satisface porque veo que los miembros de esta pequeña comunidad se preocupan en su libre y respetable divulgación; por otro lado, que se elimine su existencia de esta u otra página, no es algo que a mí, personalmente me preocupe ya que disponemos de nuestro propio dominio y host donde publicamos libremente cuanto consideremos necesario y en las lenguas que consideramos más "relevantes", castellano, valenciano, portugués, alemán, inglés, italiano y obviamente, el Dastmen.

Le informo, a su vez, que el Dastmen fue presentado en Febrero de 2006 a la Unidad de Lingüística de la Unión Europea (Area Multilingüista de los Miembros de la EU), ante el Sr. Viegel, y continúa en proceso de crecimiento.


Ruego dedique su tiempo libre, a hacer una búsqueda en Google, y después actualice los resultados que dijo encontrar.

Gracias por su crítica, y por mantener este espacio tan selecto.

Nuno do Couto info-pt@dastmen.com

Juan M. Jiménez WWW.DASTMEN.COM info@dastmen.com

Marian González Sanchís linguistica@ma.dastmen.com


DASTMEN (C) 2005 DACTMU-LUSMA www.oepm.es