Conversa:Antonio Palacios

Os contidos da páxina non están dispoñibles noutras linguas.
Na Galipedia, a Wikipedia en galego.

Untitled[editar a fonte]

Ista ea "ideoloxía galeguista" de Antonio Palacios:

"(...) Esta nueva Puerta del Sol, y aún y todo el dispositivo urbanístico del centro de la capital de España, será, pues, una arquitectural sinfonía heroica, por su prestancia clásica, por la significación escultórica y aun por la nomenclatura de calles y plazas; colosal monumento, cuyo volumen de 15.000.000 de metros cúbicos habrá de elevarse a las glorias históricas pretéritas y ansias futuras del Imperio Ibérico. (...) Las construcciones elevadas en el contorno elíptico de la plaza -inmenso coliseo- serán: los arcos de triunfo, emplazados sobre las principales vías convergentes; las dos altas torres, simbólicas del "Plus Ultra", y los cuerpos de edificio -según el contorno oval- que enlazan unos y otros, y cuyos elementos decorativos (grandes estatuas en los intercolumnios) representarán los cuatro pueblos que, siendo hoy nuestro Imperio espiritual, fueron un tiempo el territorio nacional en el que no se ponía el sol. De estos arcos triunfales, los fronteros, de mayor importancia, situados sobre la vía Norte-Sur, son dedicados a los Reyes Católicos y a Carlos V (arco imperial) y a Felipe II (arco real). Otros dos rememoran la España romana y la musulmana, y cuatro más consagran la gloria de los genios inmortales que engrandecieron la Patria a través de los siglos, en respectivas agrupaciones de navegantes y descubridores, legisladores y capitanes. Fomentadores de la riqueza y el progreso nacional, santos y mártires, sabios y artistas. Finalmente, las dos altas torres gemelas que flanquean la plaza en los extremos simbolizan el "Plus Ultra", con su magnífica altura de 141 metros. En ellos se alojarán, confirmando su simbolismo, los veinte consulados de los países hispánicos de América. Su gloria representativa es tanta que constituyen hasta hoy las columnas de Hércules, invariables tenantes de nuestro escudo nacional."--Pelegrin 16:50, 23 xuño 2006 (UTC)


Era unha persoa complexa, pero tiña o seu punto "rexionalista" por dici-lo dalgún xeito, e tamén hai que ter en conta que un arquitecto ten que "vender" o "producto" dependendo do cliente...non lle irías a facer unha casa a Losantos falandolle de independencia de Catalunya, non?. Pois eu penso que o mesmo.

E sobre iso un detalle ou unha proba.....o seu edificio máis emblemático, o Palacio de Telecomunicacións de Madrid,(o novo concello), en cibeles, na porta principal ten un belísimo escudo....pois se te fixas no centro, é o escudo de galiza, e el engadiuno o escudo de españa...(xa sabemos que o escudo de españa está composto -entre outras cousas- po-los escudos dos reinos constituintes, a saber: Unhas cadeas polo Reino de NAVARRA, raias vermellas e amarelas polo Reino de ARAGON, un castelo polo Reino de Castela, e un León polo Reino de León....ademáis dunha granada pequena polo Reino moro de Granada. El...no medio de todo eso, engadiu o escudo do Reino de Galiza!!!. Na porta principal do seu edificio principal!.

Nacionalista non creo que fora...pero Fascista tampouco, eu penso que sería "galeguista-rexionalista" ou algo semellante. Tede en conta que ese foi o escudo posiblemente máis importante que fixo nos seus moitos anos de arquitecto afamado.

E por certo, vivindo en madrid...non podes -nin hoxe- ir de "nacionalista" nin "rexionalista" nin nada....se queres ter traballo.--Luimipi 03:17, 29 outubro 2008 (UTC)

Ligazóns externas modificadas (setembro 2018)[editar a fonte]

Ola compañeiros editores,

Acabo de modificar 3 ligazóns externas en Antonio Palacios Ramilo. Por favor tomádevos un momento para revisar a miña edición. Se tedes calquera pregunta, ou precisades que o bot ignore ben estas ligazóns ou ben a páxina por completo, por favor visitade este FAQ para máis información. Fixen os seguintes cambios:

Por favor revisade o FAQ para máis información sobre cómo correxir erros do bot.

Saúdos.—InternetArchiveBot (Informar de erros) 3 de setembro de 2018 ás 04:18 (UTC)[responder]