Ficheiro:Sebastian Glapinski 2017 (Unsplash).jpg

Os contidos da páxina non están dispoñibles noutras linguas.
Na Galipedia, a Wikipedia en galego.

Ficheiro orixinal(6.016 × 4.016 píxeles; tamaño do ficheiro: 11,2 MB; tipo MIME: image/jpeg)

Resumo

Descrición
English: Sebastian Glapinski 2017
// Identified as: Łódź Fabryczna (railway station in the city of Łódź, Poland)
Data
Orixe

https://unsplash.com/photos/KcQ1xiOqGdA Image at the Wayback Machine

Gallery at the Wayback Machine
Autoría Sebastian Glapinski platinstudio
Outras versións
Unsplash title
InfoField
People near glass roof undef blue sky photo

Licenza

Unsplash This image is from Unsplash and was published prior to 5 June 2017 under the Creative Commons CC0 1.0 Universal Public Domain Dedication.

Nota: A 5 de xuño de 2017, o Unsplash alterou a licença genérica que cobria todo o seu acervo — de Creative Commons CC0 para a custom license arrangement, o que não cumpre os requerimentos de licenciamento de conteúdos livres do Wikimedia Commons. Por isso, as imagens publicadas no Unsplash de 5 de xuño de 2017 em diante não se consideram cobertas por uma licença livre e não são aceites no Commons. Imagens carregadas para o Commons após esta data deverão ser sujeitas a uma revisão de licença cuidadosa, verificando se a data de publicação que consta na respetiva página no Unsplash é anterior a 5 de xuño de 2017.
Creative Commons CC-Zero Este ficheiro está dispoñible baixo a licenza Creative Commons de renuncia universal ao dominio público 1.0.
A persoa que asociou unha obra con este documento, deu a obra ao dominio público renunciando a todos os seus dereitos sobre ela en todo o mundo baixo as leis de dereitos de autor e relacionadas ou dereitos legais derivados que tiña sobre a obra, na medida permitida pola lei. Pode copiar, modificar, distribuír e empregar esta obra, mesmo para fins comerciais, sen necesidade dun permiso por parte do autor.

Este ficheiro, originalmente carregado no site https://unsplash.com/photos/KcQ1xiOqGdA, foi revisto em 23 de março de 2024 pelo administrador ou revisor 0x0a, que confirmou que o ficheiro estava disponível naquela data com a licença especificada.

Poland

O artigo 33 da lei de direitos autorais publicada em 4 de julho de 1994 permite a propagação de obras que são exibidas permanentemente em estradas, ruas, praças ou jardins acessíveis ao público. O nome do criador e a fonte devem ser fornecidas se possível, segundo artigo 34. Esta utilização é isenta de royalties, desde que não prejudique os interesses legítimos do criador. Veja direitos de direitos autorais na Polónia § Liberdade de Panorama para obter mais informações.

Deutsch  English  polski  português  português do Brasil  македонски  русский  slovenščina  한국어  +/−

Pés de foto

Engada unha explicación dunha liña do representa este ficheiro

Elementos retratados neste ficheiro

representa a

Historial do ficheiro

Prema nunha data/hora para ver o ficheiro tal e como estaba nese momento.

Data/HoraMiniaturaDimensiónsUsuarioComentario
actual17 de agosto de 2017 ás 09:13Miniatura da versión ás 09:13 do 17 de agosto de 20176.016 × 4.016 (11,2 MB)=={{int:filedesc}}== {{Information |description={{en|1=Sebastian Glapinski 2017}} |date=2017-05-28 |source=https://unsplash.com/photos/KcQ1xiOqGdA |author=Sebastian Glapinski [https://unsplash.com/@platinstudio platinstudio] |permission= |other version...

A seguinte páxina usa este ficheiro:

Uso global do ficheiro

Os seguintes wikis empregan esta imaxe:

Ollar o uso global deste ficheiro.

Metadatos