Ficheiro:Escudo de Lenguazaque.svg

Os contidos da páxina non están dispoñibles noutras linguas.
Na Galipedia, a Wikipedia en galego.

Ficheiro orixinal(ficheiro SVG; resolución de 731 × 704 píxeles; tamaño do ficheiro: 218 kB)

Resumo

Descrición
Español: Escudo del municipio de Lenguazaque (Cundinamarca).

"El escudo está compuesto por óvalo de 8 tantos de alto por seis tantos horizontales de color negro, que sirve de perímetro. Contiene las riquezas representativas del Municipio sobre un tanto blanco, distribuidas en dos sectores delimitados por una línea horizontal verde por la mitad del óvalo. En la parte superior se representan las riquezas morales e intelectuales así: costado izquierdo, se encuentra una mitra simbolizando la fe cristiana y la jerarquía eclesiástica de esta comunidad; la palma que atraviesa es equivalente a la denominada “Palma del Martirio”, como se simboliza la muerte mártir de un Santo. En el costado derecho lleva un libro abierto donde se encuentra escrito el coro del himno Municipal, simbolizando las capacidades intelectuales y culturales de la raza Lenguazaquense. En el sector inferior se representan las riquezas materiales, la constancia y la laboriosidad de las gentes en el trabajo; en el costado izquierdo se tiene un minero en pleno trabajo; en el costado derecho se encuentra un telar empleado en los tejidos de lana que tanto renombre le han dado al MUnicipio. El contorno superior del óvalo lleva la siguiente leyenda “Municipio de Lenguazaque”. Al escudo lo abraza una corona de laureles hasta la media altura, simbolizando los principios republicanos de este pueblo y sostenida de esta se extiende una cinta de color dorado que en letras negras y mayúsculas dice: “Paz, sabiduría y Constancia”."

Referencias: [1]
Data
Orixe Obra propia
Autoría BrCaLeTo

Licenza

Eu, como posuidor dos dereitos de autor desta obra, pola presente publícoa baixo a seguinte licenza:
w:gl:Creative Commons
recoñecemento compartir igual
Este ficheiro está licenciado baixo a licenza Creative Commons recoñecemento compartir igual 3.0 sen adaptar.
Vostede é libre de:
  • compartir – copiar, distribuír e difundir a obra
  • facer obras derivadas – adaptar a obra
Baixo as seguintes condicións:
  • recoñecemento – Debe indicar a debida atribución de autoría, fornecer unha ligazón á licenza e indicar se se realizaron cambios. Pode facer isto de calquera forma razoable, mais non nunha forma que indique que quen posúe a licenza apoia ou subscribe o seu uso da obra.
  • compartir igual – Se altera, transforma ou amplía este contido, debe publicar as súas contribucións baixo a mesma licenza ou outra compatible á orixinal.

Pés de foto

Engada unha explicación dunha liña do representa este ficheiro

Elementos retratados neste ficheiro

representa a

Historial do ficheiro

Prema nunha data/hora para ver o ficheiro tal e como estaba nese momento.

Data/HoraMiniaturaDimensiónsUsuarioComentario
actual16 de marzo de 2013 ás 23:21Miniatura da versión ás 23:21 do 16 de marzo de 2013731 × 704 (218 kB)BrCaLeToArreglos en las letras MUNICIPIO DE LENGUAZAQUE.
20 de decembro de 2012 ás 20:19Miniatura da versión ás 20:19 do 20 de decembro de 2012731 × 704 (216 kB)BrCaLeToUser created page with UploadWizard

A seguinte páxina usa este ficheiro:

Uso global do ficheiro

Os seguintes wikis empregan esta imaxe:

Metadatos