Ficheiro:Ramón Berenguer IV.jpg

Os contidos da páxina non están dispoñibles noutras linguas.
Na Galipedia, a Wikipedia en galego.

Ficheiro orixinal(768 × 1.024 píxeles; tamaño do ficheiro: 553 kB; tipo MIME: image/jpeg)

Ramón Berenguer IV.

Estatua esculpida en piedra blanca por Francisco de Vôge entre 1750 y 1753.

La estatua que se ve aquí de este rey se encuentra en el Retiro de Madrid, en el paseo de la Argentina, conocido popularmente como paseo de las estatuas. Forman parte de una serie de estatuas dedicadas a todos los monarcas de España, mandadas hacer para la decoración del Palacio Real de Madrid durante el reinado de Fernando VI. En un principio la idea era que adornasen la cornisa del palacio. Fueron realizadas por varios autores bajo la dirección de los escultores de la Corte Domenico Olivieri y Felipe de Castro. Parece ser que nunca llegaron a su destino y se colocaron en distintos lugares de la ciudad (Plaza de Oriente, El Retiro, Puerta de Toledo) y algunas se llevaron a otras provincias.

La fotografía ha sido realizada por Pablo Alberto Salguero Quiles. Dominio Público.

Source: http://enciclopedia.us.es/index.php/Imagen:Ram%F3n_Berenguer_IV.jpg


Public domain O autor desta obra, Pablo Alberto Salguero Quiles, liberouna e agora pertence ao dominio público. Isto é válido en todo o mundo.
Nalgúns países, isto pode non ser legalmente posible; entón:
Pablo Alberto Salguero Quiles concede a calquera o dereito de empregar esta obra para o propósito que considere oportuno, sen condicións, agás aquelas que sexan requiridas pola lei.

Pés de foto

Engada unha explicación dunha liña do representa este ficheiro

Elementos retratados neste ficheiro

representa a

Historial do ficheiro

Prema nunha data/hora para ver o ficheiro tal e como estaba nese momento.

Data/HoraMiniaturaDimensiónsUsuarioComentario
actual13 de setembro de 2005 ás 14:25Miniatura da versión ás 14:25 do 13 de setembro de 2005768 × 1.024 (553 kB)Dodobigger version from http://enciclopedia.us.es/index.php/Imagen:Ram%F3n_Berenguer_IV.jpg
13 de setembro de 2005 ás 12:48Miniatura da versión ás 12:48 do 13 de setembro de 2005266 × 517 (20 kB)SanbecRamón Berenguer IV

Non hai páxinas que usen este ficheiro.

Uso global do ficheiro

Metadatos