Ficheiro:History of Bitcoin difficulty and mining hardware.svg

Os contidos da páxina non están dispoñibles noutras linguas.
Na Galipedia, a Wikipedia en galego.

Ficheiro orixinal(ficheiro SVG; resolución de 567 × 319 píxeles; tamaño do ficheiro: 27 kB)

Resumo

Descrición
English: History of Bitcoin Difficulty
Data
Orixe Este ficheiro derivou de: History of Bitcoin difficulty.svg
Autoría Ladislav (talk) (Uploads)
Outras versións

Licenza

Copyright © O autor

Estão autorizadas a redistribuição e utilização na forma de código-fonte ou binário, com ou sem modificações, desde que sejam cumpridas as seguintes condições:

  1. As redistribuições do código-fonte devem manter o aviso acima sobre os direitos de autor, esta lista de condições e a seguinte exoneração de responsabilidade.
  2. As redistribuições em binário têm de reproduzir o aviso acima sobre os direitos de autor, esta lista de condições e a seguinte exoneração de responsabilidade na documentação ou nos restantes materiais que acompanhem a distribuição.
  3. Nem o nome do Autor nem os nomes dos seus colaboradores podem ser usados para apoiar ou promover produtos derivados deste programa sem autorização específica prévia por escrito.

Este programa informático é fornecido pelo Autor e pelos seus colaboradores «no estado atual», sem nenhuma garantia explícita ou implícita, incluindo sem limitação as garantias implícitas de comerciabilidade ou de adequação a uma finalidade específica. Em nenhuma circunstância poderão o Autor e os seus colaboradores ser responsabilizados por indemnizações diretas, indiretas, incidentais, especiais, exemplares, punitivas ou consequentes (incluindo sem limitação a aquisição de bens ou serviços de substituição; as perdas da capacidade de utilização, de dados, ou de lucros cessantes; ou a interrupção da atividade empresarial) seja qual for a sua causa e o nexo de responsabilidade, quer por contrato, responsabilidade objetiva, ou responsabilidade civil (incluindo negligência ou outra) resultante de qualquer forma de uso deste programa, mesmo se advertidos da possibilidade de tais indemnizações.

Pés de foto

Engada unha explicación dunha liña do representa este ficheiro

Elementos retratados neste ficheiro

representa a

Historial do ficheiro

Prema nunha data/hora para ver o ficheiro tal e como estaba nese momento.

Data/HoraMiniaturaDimensiónsUsuarioComentario
actual25 de marzo de 2016 ás 19:02Miniatura da versión ás 19:02 do 25 de marzo de 2016567 × 319 (27 kB)0x0FUser created page with UploadWizard

A seguinte páxina usa este ficheiro:

Uso global do ficheiro

Os seguintes wikis empregan esta imaxe:

Metadatos