Ficheiro:Flag of the Kazakh Khanate.svg

Os contidos da páxina non están dispoñibles noutras linguas.
Na Galipedia, a Wikipedia en galego.

Ficheiro orixinal(ficheiro SVG; resolución de 300 × 150 píxeles; tamaño do ficheiro: 2 kB)

Resumo

Esta bandeira, assim como outras bandeiras fictícias, é fictícia ou proposta, mas que não é adotada. Esta bandeira tem um nome como se fosse uma bandeira oficial de uma nação ou de uma entidade subnacional, e provavelmente alguns elementos visuais que são similares aos logotipos oficiais ou brasões de armas de certas entidades, além de cores e alguns símbolos, mas ele NÃO é oficial e não possui qualquer reconhecimento oficial.
Descrición
English: A flag used by Turkish government sources to symbolize the Kazakh Khanate. The existence of Kazakh Khanate is described in the Tarikh-i-Rashidi (1541-1545) by Muhammad Haidar Dughlat, as well as in the historical Russian text "Kniga Bolshomu Chertezhu" (1552). (compare fotw).
Data
Orixe Originally from en.wikipedia; description page is/was here.
Autoría Traced by User:Slashme from Image:Kazakh Khanate.gif
Outras versións Image:Kazakh Khanate.gif
SVG desenvolvimento
InfoField
 
O código fonte deste ficheiro SVG é válido.
 
Esta imaxe vectorial foi creada co Inkscape.

Licenza

Public domain Eu, como posuidor dos dereitos de autor desta obra, libéroa para que pertenza ao dominio público. Isto é válido en todo o mundo.
Nalgúns países, isto pode non ser legalmente posible; entón:
Concedo a calquera o dereito de empregar esta obra para o propósito que considere oportuno, sen condicións, agás aquelas que sexan requiridas pola lei.

Pés de foto

Engada unha explicación dunha liña do representa este ficheiro

Elementos retratados neste ficheiro

representa a

Historial do ficheiro

Prema nunha data/hora para ver o ficheiro tal e como estaba nese momento.

Data/HoraMiniaturaDimensiónsUsuarioComentario
actual16 de agosto de 2008 ás 08:39Miniatura da versión ás 08:39 do 16 de agosto de 2008300 × 150 (2 kB)SlashmeTry again...
16 de agosto de 2008 ás 08:28Miniatura da versión ás 08:28 do 16 de agosto de 2008300 × 150 (3 kB)SlashmeDidn't want to render properly for some reason; simplify.
16 de agosto de 2008 ás 08:13Miniatura da versión ás 08:13 do 16 de agosto de 2008300 × 150 (3 kB)Slashme{{Information |Description={{en|1=Flag of the Kazakh Khanate}} |Source=Originally from [http://en.wikipedia.org en.wikipedia]; description page is/was [http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Image%3AKazakh_Khanate.gif here]. |Author=Traced by [[User:Sl

A seguinte páxina usa este ficheiro:

Uso global do ficheiro

Os seguintes wikis empregan esta imaxe:

Ollar o uso global deste ficheiro.

Metadatos