Conversa usuario:IaRRoVaWo/Arquivo2: Diferenzas entre revisións

Os contidos da páxina non están dispoñibles noutras linguas.
Na Galipedia, a Wikipedia en galego.
Contido eliminado Contido engadido
Sen resumo de edición
mSen resumo de edición
Liña 1: Liña 1:
{{User talk:IaRRoVaWo/cabeceira}}
{{User talk:IaRRoVaWo/cabeceira}}
<!-- DEIXA A TÚA MENSAXE - WRITE YOUR MESSAGE -->
<!-- DEIXA A TÚA MENSAXE - WRITE YOUR MESSAGE -->


==R/ta==

que respondes a esta idea? quizas el lista de : [[As miñas contribucións]] por que eso es crear una lista de copirigth de articulos de los usuarios de la wikipedia, lo digo por que asi como publicar una lista donde se cuenten [[As miñas contribucións]] de un usuario fue mirado como una opinion apropiadora, entonces que dices si tambien consideramos como una opinion apropiadora el que cada uno de nosotros tenga una [[As miñas contribucións]] en su listado.

yo por ejemplo a partir de este intante exijo que me retiren de la pagina personal mia el listaod de : [[As miñas contribucións]] no lo quiero ver mas --[[User:Samersoc|Samersoc]] 12:36, 23 decembro 2005 (UTC)

Revisión como estaba o 23 de decembro de 2005 ás 12:36


R/ta

que respondes a esta idea? quizas el lista de  : As miñas contribucións por que eso es crear una lista de copirigth de articulos de los usuarios de la wikipedia, lo digo por que asi como publicar una lista donde se cuenten As miñas contribucións de un usuario fue mirado como una opinion apropiadora, entonces que dices si tambien consideramos como una opinion apropiadora el que cada uno de nosotros tenga una As miñas contribucións en su listado.

yo por ejemplo a partir de este intante exijo que me retiren de la pagina personal mia el listaod de  : As miñas contribucións no lo quiero ver mas --Samersoc 12:36, 23 decembro 2005 (UTC)