Gérson: Diferenzas entre revisións

Na Galipedia, a Wikipedia en galego.
Contido eliminado Contido engadido
Quorthom (conversa | contribucións)
Ampliación do artigo
Quorthom (conversa | contribucións)
Sen resumo de edición
Liña 1: Liña 1:
{{traducindo}}
{{en progreso}}
{{En tradución}}


{{InfFut |
{{InfFut |

Revisión como estaba o 28 de decembro de 2008 ás 19:16


Este artigo tan só é un bosquexo
 Este artigo é, polo de agora, só un bosquexo. Traballa nel para axudar a contribuír a que a Galipedia mellore e medre.

Gérson
Información persoal
Nome Gérson de Oliveira Nunes
Nacemento 11 de xaneiro de 1941
Lugar de nacemento Niterói
Altura 170 centímetros
Posición Mediocentro
Na rede
FIFA: 63880 Editar o valor em Wikidata
editar datos en Wikidata ]

Gérson de Oliveira Nunes (nado o 11 de xaneiro de 1941, en Niterói) coñecido simplemente como Gérson é un futbolista brasileiro. Xogaba como mediocampista. O seu alcume era "O Canhotinha de Ouro". Está considerado coma un dos mellores pasadores da historia do fútbol brasileiro.

Carreira

Chamado de "Canhotinha de Ouro", foi campeão do mundo em 1970. Era capaz de fazer lançamentos de mais de quarenta metros de distância, colocando com precisão a bola onde quisesse. Jogou em diversos clubes brasileiros de futebol, tendo passagem destacada no Flamengo, no Botafogo, no São Paulo e no Fluminense, tendo sido por este clube campeão carioca em 1973 e encerrado a carreira neste clube de seu coração.

Gérson também ficou famoso nos anos setenta por protagonizar uma campanha publicitária de cigarros, na qual dizia "Gosto de levar vantagem em tudo". Essa frase resumia a suposta malandragem brasileira, símbolo do jeitinho e da corrupção, ficando popularmente conhecida como lei de Gérson. Após a associação maliciosa e indevida, ele já se lamentou publicamente de ter seu nome ligado a esses defeitos do país, que não combina com o seu jeito de ser e nem com as suas idéias.

Quando jogava Gérson tinha o apelido de "Papagaio" entre seus companheiros atletas, pois sempre gostou de falar muito sobre futebol. Depois de encerrar tornou-se comentarista de futebol da Rádio Globo (RJ), participou do programa Mesa Redonda Rio da Rede CNT, atualmente está no programa Jogo Aberto Rio na Band Rio. Coordena uma escola de futebol, participando de diversos projetos esportivos em Niterói, sua cidade natal, onde morou quase toda a sua vida.

Títulos

Flamengo
Botafogo
São Paulo
Fluminense
Brasil