Établissement de la radiodiffusion-télévision tunisienne

Na Galipedia, a Wikipedia en galego.
Saltar ata a navegación Saltar á procura
Établissement de la radiodiffusion-télévision tunisienne
Inicio das emisións 7 de maio de 1990
Propiedade de Empresa pública
País Tunisia Tunisia
Lingua Árabe e francés
Sede central Tunes
Páxina web http://www.tunisiatv.com/

O Établissement de la radiodiffusion-télévision tunisienne (en árabe: مؤسسة الإذاعة والتلفزة التونسية) ou ERTT foi unha empresa pública de radiodifusión de Tunisia creada en 1990 e dividida en dúas corporacións en 2007 [1][2]. Estaba ao cargo da xestión da radio e televisión. É un dos membros activos da Unión Europea de Radiodifusión situado fóra de Europa,[3] e un dos accionistas de Euronews [4]

Opera dúas cadeas de televisión e varias emisoras de radio.[5] Ofrece os seus servizos en árabe, francés, turco e italiano.

Notas[editar | editar a fonte]

  1. Loi n° 2007-33 du 4 juin 2007, relative aux établissements publics du secteur audiovisuel
  2. "Rapport Général de l'Instance Nationale pour la Réforme de l'Information & de la Communication p. 94" (PDF). Arquivado dende o orixinal (PDF) o 04 de marzo de 2014. Consultado o 04 de marzo de 2014. 
  3. EBU/UER
  4. Euronews.net. Many voices, one vision. Consultado o 11 febreiro de 2008.
  5. BBC News. Tunisia: Media. Consultado o 11 febreiro de 2008

Véxase tamén[editar | editar a fonte]

Outros artigos[editar | editar a fonte]

Ligazóns externas[editar | editar a fonte]