Ficheiro:Wilt Chamberlain Bill Russell 2.jpg

Os contidos da páxina non están dispoñibles noutras linguas.
Na Galipedia, a Wikipedia en galego.

Ficheiro orixinal(931 × 1.263 píxeles; tamaño do ficheiro: 629 kB; tipo MIME: image/jpeg)

Resumo

Descrición
English: Wilt Chamberlain and Bill Russell during a basketball game
Data (original photo)
2010-05-11 (derivative)
Orixe
Autoría
Outras versións
Esta é unha imaxe retocada,en o que significa que a súa versión orixinal foi alterada dixitalmente. Modificacións: colour. A orixinal pódese ver aquí: Wilt Chamberlain Bill Russell.jpg. As modificacións realizounas Sportingn.

Licenza

Public domain Esta obra é da coleção New York World-Telegram and Sun da Biblioteca do Congresso dos EUA. De acordo com a biblioteca, a obra está livre de restrições conhecidas, devidas a direitos de autor, sobre a sua utilização.
Esta obra resulta de uma prestação de serviços e foi criada antes de 1968 por um dos fotógrafos contratados pelo New York World-Telegram & Sun. Ela faz parte de uma coleção doada à Biblioteca do Congresso dos EUA e, pelo instrumento de dedicação, encontra-se no domínio público.

As fotografias desta coleção que não estejam identificadas como «fotografia do World-Telegram» (World-Telegram photo) ou «fotografia do World-Telegram por Ed Palumbo» (World-Telegram photo by Ed Palumbo) podem não estar no domínio público. As obras integradas na coleção podem estar atribuídas a outros serviços informativos que retêm os direitos de autor, ser obras do governo dos EUA que se encontram no domínio público nos Estados Unidos, ou ser obras sem atribuição da autoria para as quais não é possível determinar os direitos de autor.

Rexistro de cargas orixinal

This image is a derivative work of the following images:

  • File:Wilt_Chamberlain_Bill_Russell.jpg licensed with PD-NYWT&S
    • 2009-12-25T09:58:02Z JoeJohnson2 670x909 (247394 Bytes) cropped
    • 2009-12-25T08:46:53Z JoeJohnson2 814x1024 (94400 Bytes) {{Information |Description=Wilt Chamberlain of the and Bill Russell during basketball game |Source=Library of Congress Prints and Photographs Division. New York World-Telegram and the Sun Newspaper Photograph Collection. htt

Carregada com derivativeFX

Pés de foto

Engada unha explicación dunha liña do representa este ficheiro

Elementos retratados neste ficheiro

representa a

Historial do ficheiro

Prema nunha data/hora para ver o ficheiro tal e como estaba nese momento.

Data/HoraMiniaturaDimensiónsUsuarioComentario
actual11 de maio de 2010 ás 11:46Miniatura da versión ás 11:46 do 11 de maio de 2010931 × 1.263 (629 kB)Sportingn{{Information |Description=Wilt Chamberlain and Bill Russell during a basketball game |Source=*File:Wilt_Chamberlain_Bill_Russell.jpg |Date=2010-05-11 11:45 (UTC) |Author=*File:Wilt_Chamberlain_Bill_Russell.jpg: New York World-Telegram and the

As seguintes 3 páxinas usan este ficheiro:

Uso global do ficheiro

Os seguintes wikis empregan esta imaxe:

Ollar o uso global deste ficheiro.

Metadatos