Ficheiro:Seal of Florida.svg

Os contidos da páxina non están dispoñibles noutras linguas.
Na Galipedia, a Wikipedia en galego.

Ficheiro orixinal(ficheiro SVG; resolución de 500 × 500 píxeles; tamaño do ficheiro: 877 kB)

Resumo

Descrición
English: State seal of Florida
Igbo: Akara steeti Florida
Orixe openclipart.org
Autoría Cut from the Uploadimage.net by the author of xrmap.

Licenza

Public domain
Public domain
Este trabalho foi criado por uma unidade do governo do estado norte-americano da Flórida e está em domínio público sob a lei da Flórida. A constituição da Flórida e seus estatutos não permitem que registros públicos possuam direitos autorais ao menos que a legislação de estados específicos sejam. Este arquivo e parte do "registro público feito ou recebido em conexão com o corpo oficial de negócios de algum corpo público, escritório, ou empregado do estado, ou pessoas atuando sob o nome deles, [que inclui o trabalho dos] ramos legislativo, executivo, e judicial do governo e cada agência ou departamento criado ao abrigo do mesmo; condados, municípios, e distritos; e e cada gestor constitucional, alimentação e comissão ou entidade criada nos termos para a lei da [Flórida] ou [de sua] Constituição" (Florida Constitution, § 24) como uma obra feita ou recebida nos termos da lei ou decreto de lei ou em conexão com a transação de negócios oficiais por todo o estado, município, distrito ou outra unidade de governo criada ou estabelecido pela lei do Estado da Flórida (definição de trabalho público em Fla. Stat. § 119.011(11)), e não se enquadra em nenhuma das diversas categorias de obras na qual a legislatura tenha autorizado especificamente o direito autoral a ser clamado (ver, por exemplo., "§ 24.105(10), Fla. Stat. (2003) [que autoriza o Department of the Lottery para assegurar direitos autorais]; § 601.101, Fla. Stat. (2003) [perimitindo o Departamento de Citrus para segurar o título de direito autoral]; § 1004.23, Fla. Stat. (2002) [autorizando universidades a assegurar os direitos autorais em certos trabalhos], § 119.084 [permitindo agências a assegurarem o direito autoral para o processamento de dados de softwares que as agências tenham criado]). Por conseguinte, é de dompínio público de acordo com a interpretação da corte da Constituição da Flórida, artigo I, § 24(a) e Estatutos da Flórida, § 119.01. Ver Microdecisions, Inc. v. Skinner, 889 So. 2d 871 (Fla. 2d DCA 2004) (Findlaw)
Florida seal
Florida seal
Public domain
Public domain
This image from the Xrmap flag collection (source: flags-2.6-src.tar.bz2).
The README file in that collection says of the SVG flags "We release them in the public domain".
Public domain Esta obra foi colocada em domínio público pelo detentor dos direitos autorais, Xrmap. Isto se aplica em todo o mundo.
Nalgúns países, isto pode non ser legalmente posible; entón:
Xrmap concede a calquera o dereito de empregar esta obra para o propósito que considere oportuno, sen condicións, agás aquelas que sexan requiridas pola lei.

Insignia Esta imaxe representa unha bandeira, un escudo, un selo ou algunha outra insignia oficial. O uso destes símbolos está restrinxido en moitos países. Estas restricións son independentes do estado dos dereitos de autoría.

Rexistro de cargas orixinal

date/time username resolution size edit summary
2006-08-15T05:38:07Z User:Himasaram 500×500 877.39Kb cut from [[:Image:Flag of Florida.svg]] by the author of xrmap
2006-01-25T03:27:41Z User:Bastique 252×252 116.44Kb State seal of [[Florida]] The [[w:Florida|Florida]] state seal. Created ~~~~~, modified greatly from [http://openclipart.org/cgi-bin/navigate/signs_and_symbols/flags/america/united_states?page=2 openclipart.org] [[Category:Images from openclipart.org]]

Pés de foto

Engada unha explicación dunha liña do representa este ficheiro
The state seal of Florida

Historial do ficheiro

Prema nunha data/hora para ver o ficheiro tal e como estaba nese momento.

Data/HoraMiniaturaDimensiónsUsuarioComentario
actual16 de xuño de 2009 ás 02:46Miniatura da versión ás 02:46 do 16 de xuño de 2009500 × 500 (877 kB)BetacommandBotmove approved by: User:Svgalbertian uThis image was moved from File:Florida state seal.svg == Summary == {{en|State seal of Florida}} Cut from the flag of Florida by the author of xrmap. bovins de boucherie

Uso global do ficheiro

Os seguintes wikis empregan esta imaxe:

Ollar o uso global deste ficheiro.