Ficheiro:Balto.jpg

Os contidos da páxina non están dispoñibles noutras linguas.
Na Galipedia, a Wikipedia en galego.

Ficheiro orixinal(1.932 × 2.580 píxeles; tamaño do ficheiro: 1,67 MB; tipo MIME: image/jpeg)

Resumo

Descrición
English: Statue of Balto by Frederick Roth in Central Park (New York City, New York).
Orixe Obra propia da persoa que cargou o ficheiro orixinal
Autoría photo by Uris (English Wikipedia), statue by Frederick Roth


Licenza

Statue:

Public domain

Este material está no dominio público nos demais países onde os dereitos de autor se estenden por 75 anos (ou menos) trala morte do autor.


Este arquivo está no dominio público nos Estados Unidos xa que foi publicado antes do 1 de xaneiro de 1929.

Photo:

Copyright © Uris (English Wikipedia)

Estão autorizadas a redistribuição e utilização na forma de código-fonte ou binário, com ou sem modificações, desde que sejam cumpridas as seguintes condições:

  1. As redistribuições do código-fonte devem manter o aviso acima sobre os direitos de autor, esta lista de condições e a seguinte exoneração de responsabilidade.
  2. As redistribuições em binário têm de reproduzir o aviso acima sobre os direitos de autor, esta lista de condições e a seguinte exoneração de responsabilidade na documentação ou nos restantes materiais que acompanhem a distribuição.
  3. Nem o nome do Uris (English Wikipedia) nem os nomes dos seus colaboradores podem ser usados para apoiar ou promover produtos derivados deste programa sem autorização específica prévia por escrito.

Este programa informático é fornecido pelo Uris (English Wikipedia) «no estado atual», sem nenhuma garantia explícita ou implícita, incluindo sem limitação as garantias implícitas de comerciabilidade ou de adequação a uma finalidade específica. Em nenhuma circunstância poderão o Uris (English Wikipedia) ser responsabilizados por indemnizações diretas, indiretas, incidentais, especiais, exemplares, punitivas ou consequentes (incluindo sem limitação a aquisição de bens ou serviços de substituição; as perdas da capacidade de utilização, de dados, ou de lucros cessantes; ou a interrupção da atividade empresarial) seja qual for a sua causa e o nexo de responsabilidade, quer por contrato, responsabilidade objetiva, ou responsabilidade civil (incluindo negligência ou outra) resultante de qualquer forma de uso deste programa, mesmo se advertidos da possibilidade de tais indemnizações.

Pés de foto

Engada unha explicación dunha liña do representa este ficheiro

Elementos retratados neste ficheiro

representa a

861e37ec4e9ccf05ce704712fe354606fdf5f3e3

tamanho dos dados portugués

1.753.079 Byte

2.580 píxel

1.932 píxel

Historial do ficheiro

Prema nunha data/hora para ver o ficheiro tal e como estaba nese momento.

Data/HoraMiniaturaDimensiónsUsuarioComentario
actual12 de maio de 2006 ás 14:33Miniatura da versión ás 14:33 do 12 de maio de 20061.932 × 2.580 (1,67 MB)NkStatue of Balto in Central Park (New York City, New York). ==Licensing== {{BSDu|Uris (English Wikipedia)}}

A seguinte páxina usa este ficheiro:

Uso global do ficheiro

Os seguintes wikis empregan esta imaxe:

Ollar o uso global deste ficheiro.

Metadatos